#EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam
Start kampanje „Biram Srbiju!“
Povodom početka letnje sezone, Turistička organizacija Srbije je organizovala izložbu fotografija i prezentaciju regionalnih turističkih organizacija u podnožju Avalskog tornja. Time je pokrenuta i promotivna kampanja „Biram Srbiju“, s ciljem da predstavi Srbiju kao atraktivnu ali i bezbednu destinaciju u doba COVID pandemije. Promotivne aktivnosti su podržane kroz projekat „#EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam“, što je samo deo pomoći koju je Evropska unija usmerila na oporavak turizma, sektora koji je pretrpeo najveće posledice po izbijanju pandemije.


Događaju su prisustvovali Marija Labović, direktorka Turističke organizacije Srbije, Aleksander Bec, vođa projekta „#EUzaTebe – za kulturno nasleđe i turizam“, profesor Georgi Genov, direktor udruženja HORES i Nemanja Sarač, državni sekretar Ministarstva trgovine, turizma i telekomunikacija.
Nakon obilaska izložbe pod vedrim nebom, ispod samog Avalskog tornja, učesnici su morali da odgovore na pitanja iz geografije i „pinuju“ lokacije na mapi kao odgovor. Pokazavši izuzetno znanje u poznavanju srpskih atrakcija, složili su se da turizam u Srbiji ima mnogo potencijala i da očekuju povratak turizma na stazu uspona, baš kao pre izbijanja pandemije.


FETISLAM

FELIX ROMULIANA

RAJAČKE PIMNICE